ברוכים הבאים לאתר בגדי הים של ישראל! ×
ILS
  • ILS
  • INR
  • GBP
  • CAD
  • USD
  • AUD
  • EUR
  • JPY

tinizshop.co.il

מדיניות החזרות

החזרות והחלפות

מדיניות החזרות

במידה ואינכם מרוצים מהמוצר שרכשתם, אנא פנו אלינו תוך 24 שעות מיום קבלת ההזמנה ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לתת לכם מענה שיהיה לשביעות רצונכם.

בשל תקנות היגיינה שמספק משרד הבריאות בישראל, לא ניתן להחזיר ו/או להחליף בגדי ים.

 

(1) רק במקרים הבאים, ותוך 24 שעות מיום קבלת ההזמנה, יתאפשרו החזרות ו/או החלפות של פריטים שנרכשו באתר:

א. פריט שהתקבל פגום.

ב. פריט שהתקבל עם תקלה בייצור.

ג. פריט שהתקבל שאינו תואם את ההזמנה שבוצעה באתר וזאת עקב שגיאה מצד השולח.

במקרים כאלה, אנא פנו אלינו מיד בכתובת המייל info@tinizshop.com או בSMS למספר 0549068757 ואנו נחזור אליכם בהקדם. יש לכלול בפניה תמונה של הפריט שנרכש.

 

(2) כדי להיות זכאי להחזרה/החלפה של פריט/ים, הפריט/ים חייב/ים לעמוד בדרישות הבאות, בהנחה שהפניה התקבלה תוך 24 שעות מקבלת ההזמנה:

א. הפריט חייב להיות במצבו המקורי ובאריזתו המקורית, כפי שהתקבל.

ב. על הפריט להיות חדש, בלי שעבר כביסה/שטיפה וללא שום שינוי.

ג. על הפריט לכלול את התגים הרלוונטיים עליו, כפי שהתקבל.

ד. עבור בגדי ים של נשים, הפריט חייב להכיל את מדבקת ההיגיינה שאיתו הוא מגיע. מקרים שבהם המדבקה הוסרה לא יתקבלו.

יש לשלוח תמונה של הפריט עם בקשתכם בSMS למספר 0549068757.

לצערנו, לא נוכל לקבל החזרות שאינן עומדות בדרישות הנ"ל.

אנו ממליצות לשים לב למדריך המידות שלנו לפני ביצוע הרכישה על מנת שהפריט/ים יגיע/ו לשביעות רצונכם.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות את החזרתו והחלפתו של כל פריט אם הוא אינו עומד בדרישות לעיל.

 

מדיניות החזר כספי

החזרים ינתנו במקרים העולים בקנה אחד עם סעיף (1) ובלבד שהתקיימו כל הדרישות שבסעיף (2).

החזרים יונפקו למעט עלות המשלוח המקורי ועלות ההחזרה.

*החזרים כספיים רלוונטים רק עבור פריטים שנרכשו במחירם הרגיל (ללא הנחה). על פריטים שבSALE לא ניתן לקבל החזר כספי.

 

האם ההחזר הוא בחינם?

עלות המשלוח שתשלם עבור החלפה או החזרת פריט/ים אינה מכוסה על ידינו ולא ניתן לקבל עליה החזר כספי.

במקרה של החלפת מוצר, המשלוח מאיתנו בחזרה אליך מכוסה לחלוטין על ידינו.

אם לאחר קבלת הפריט ובדיקה של הפריט על ידינו, הפריט לא עומד בדרישות הרשומות בסעיפים (1) ו(2), עלות המשלוח כדי לקבל את הפריט חזרה ישולם על ידי הלקוח.

 

האם אני צריך להחזיר את הסט השלם של בגד הים?

באופן כללי, אם אתה מחליף, אתה יכול להחזיר רק את החלק שאתה רוצה להחליף מתוך הסט.

שים לב כי זה גם תלוי במוצרים ספציפיים – לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בכתובת המייל info@tinizshop.com או בSMS למספר 05490687577.

לקבלת החזרים כספיים, יש להחזיר את הסט כולו.

 

כיצד לבצע החזרה:

אם את/ה רוצה להחליף או להחזיר פריט, ובמידה והפריט עונה על הדרישות לעיל, כדי להתחיל את התהליך תשלח לנו מייל בכתובת info@tinizshop.com או SMS ל0549068757 עם המידע הבא:

שם פרטי ושם משפחה:

מידע ליצירת קשר (דוא"ל ומספר טלפון):

שם המוצר:

מספר הזמנה:

תאריך הרכישה:

סיבה להחלפה/החזר:

תמונה נוכחית של המוצר:

אנו נגיב בהקדם ונודיע לך על האישור או הדחייה של בקשתך ונספק לך הנחיות כיצד להתקדם בתהליך.

לאחר שהפריט התקבל ונבדק, אנו נשלח לך הודעה כדי להודיע ​על קבלת הפריט.

כאמור, שים לב כי עלות המשלוח שתשולם עבור החזרת כל פריט להחלפה או החזרה אינה מכוסה על ידינו.

 

כמה זמן זה לוקח להחליף/להחזיר פריט ו/או לקבל החזר כספי?

אנו עושים כמיטב יכולתנו לעבד את ההחזרות שלך במהירות האפשרית.

לאחר פנייתך, נעשה כמיטב יכולתנו להשיב עם כל המידע הרלוונטי תוך 48 שעות.

אם אתה מחליף פריט, ברגע שהוא התקבל על ידינו, נשלח את הפריט החדש תוך 7 ימי עסקים. *

*שים לב, במקרים בהם המעצב חייב ליצור מוצר חדש, שכן הוא אינו במלאי, הדבר עשוי להימשך זמן נוסף - במקרים כאלה תקבל הודעה מאיתנו במייל.

אם אתה מחזיר מוצר על מנת לקבל החזר כספי, את ההחזר תקבל באמצעות אותה שיטה שבה השתמשת כדי לרכוש את המוצר תוך 3-4 ימי עסקים.

 

בדוק את מצב החזרה/החלפה

כדי לבדוק את הסטטוס של החזרה/החלפה, אנא פנה אלינו בכתובת info@tinizshop.com או SMS ל0549064917 עם המידע הבא:

שם פרטי ושם משפחה:

מידע ליצירת קשר (דוא"ל ומספר טלפון):

שם המוצר:

מספר הזמנה:

תאריך הרכישה:

תאריך ביצוע פנייה (להחלפה/החזרה):

 

איני רואה את ההחזר הכספי, מה לעשות?

אם עדיין לא קיבלת החזר כספי, בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.

לאחר מכן פנה אל חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר הכספי שלך יפורסם באופן רשמי.

לאחר מכן צור קשר עם הבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום החזר כספי.

אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר הכספי שלך, צור איתנו קשר בכתובת info@tinizshop.com או בSMS ל0549068757.

Loading...